Jo també treballo d’interina

Jo també treballo d’interina a l’Administració de la Generalitat de Catalunya, tinc una filla petita i el meu home sols treballa esporàdicament alguns mesos a l’any, sense saber mai quant treballarà i ni tan sols si ho farà.

Treballo de tècnica, amb una feina de responsabilitat i ni em sento recompensada econòmicament ni tampoc emocionalment. El meu cap directe és un bon home, no tinc cap queixa (altres companyes tenen moltes queixes dels seus caps), però malgrat això, mai ha vingut a dir-me que lamentava molt la baixada de sou que ens van fer, la reducció d’horari, mai ens ha dit que comprenia que ara no podrien treballar el mateix que abans, mai ha vingut a dir-me que era una gran putada (i perdó per la paraula) l’anunci d’acomiadaments. Mai ha fet res d’això, malgrat que és una bona persona i un bon cap.

Ni mai m’ha vingut a dir que faig un bon treball. Jo sé que ho faig i sé que ell ho aprecia, però ara, en aquests moments m’hagués agradat que m’ho digués.

Interins IMAG0185

Si soc una de les que es queden sense plaça i m’acomiaden, la meva situació econòmica serà molt precària. Ara ja tenim ajut de la família i no vull pensar el que pot ser desprès, quan em quedi sense feina.

Alguns pensareu que em queixo. Sols exposo la  meva situació i us asseguro que tinc companyes que estan molt pitjor que jo econòmicament i també en el seu lloc de treball, amb un ambient tant hostil, tan trist, tan manipulador, que malgrat tot el que he dit fins ara, casi em considero una privilegiada.

Ja sé que com a interina el meu treball és precari, però també sé que no estic substituint a  ningú, que el meu lloc és estructural, que es necessita i que mai he tingut la oportunitat de presentar-me a unes oposicions i estic completament d’acord amb el que dieuen a l’ escrit primer . Tal com han plantejat aquests acomiadaments, sols és per a fer patir.

Barcelona, octubre de 2013

NOTA: la foto i el titol ho hem afegit a la Red Pública

3 comentarios

  1. Jo vaig estar treballant d’interina durant 10 anys i quan van ser els concursos de trasllats vaig anar al carrer. M’agradava molt la meva feina, tenía molt bona relació amb els companys, Cap de Servei i Cap de Secció i treballava moltíssim, ambm això vull dir que a l’Administració no li importa gens la feina que fas ni el temps que dediques. Jo ho vaig passar molt malament i he arribat a la conclusió que som un número.

    • Gràcies pel teu comentari.Malauradament sembla que no li immporti el treball de ningú. Malauradament, sembla que li importi molt poc el nostre treball de servei a la ciutadania, per això tant des de dintre, com a empleats públics, com des de fora, com a ciutadans, ara més que mai, hem de deixar clar que sense Funció Pública no hi estat de benestar.

  2. […] Jo també treballo d’interina […]

Responder

